Tuesday, December 19, 2006

Grått och regnigt och ensamt

Hej från ett grått och regnigt La Paz. Efter ett långt halvår som mer känns som flera år är jag nu på min sista arbetsdag det här året. Det är knappt någon här och det känns enormt ensamt. Karin är på väg men p g a isdimma fastnade hon minst ett dygn på Heathrow. Vi får väl se om hon dyker upp en dag efter, men det är ju i mån av plats på existerande flyg i juletider. Det känns tungt.
Egentligen borde jag varna alla att aldrig flyga till La Paz, för det går aldrig som det ska. Kommer man i tid så blir man av med väskorna. Det är nästan en naturlag.
Och andra sidan vill jag ju att ni alla ska komma och hälsa på, så glöm vad jag just skrev.

God jul!

2 comments:

神野ミカエル said...

Du vet att jag vill komma, men det blir iaf inte det närmaste halvåret. Men jag kommer inte bli av med väskorna för sådant händer inte mig. ^_~

Glöm inte skicka trumarret. God jul!

Anonymous said...

Tråkigt at Karin fastnat. Kommer det att påverka er Chile semester, eller hinner ni åka i alla fall? du får inte skrämma upp oss så med La Paz flygplats! Tänk om alla våra väskor försvinner när vi kommer? Vågar inte ens tänka på all knagglig spanska som kommer att behövas för att hitta den igen. Donde esta el bolso?