Friday, May 18, 2007

Sverigebesök mot slut




Mor och fars hus i Höganäs, rapsfält och Kullaberg


Nu börjar min Sverigevistelse dra mot sitt slut. Skönt på ett sätt. Jag bor ju inte längre här och det känns som man är på semester men ändå inte. Snarare arbetslös. Ska bli skönt att åka hem till min lilla familj och flickvän i La Paz och komma igång med mitt eget liv igen. Det har i alla fall varit extremt kull att träffa familj, vänner och kollegor från andra länder. Det känns som jag redan åkt land och rike runt (och det har jag nog med), från Malmö till Umeå och tillbaks och burit nog med väskor för en livstid.
Jag tar med mig en del fina bilder hem till Bolivia och såg här såg det ut i Skåne när jag kom.

1 comment:

Anonymous said...

Det har jättekul att få träffa dig och jag hoppas att vi ses hyfsat snart igen.