Wednesday, July 22, 2009

En stjärnas uppgång och fall...

Min korta men extremt heta modellkarriär går mot sitt slut. Innan jag går i pension ska det bara göras en sak till, en fashion show för BCP-kollektionen på Nationalmuseet, en gammal kolonial byggnad (kanske en av La Paz finaste), på tisdag. Tusen inbjudna gäster (av vilka jag hoppas det kommer några i alla fall) ur La Paz high society och samlade diplomatkår ska se huvudattraktionen Mikael Drackner göra sin sista (och enda) catwalk. Kanske kommer man prata om det länge, men rent krasst får jag nog inse att det kommer gå Vogue Magazine och andra förbi.
Och för alla som väntar på katalogen kan jag berätta att den ska tydligen komma nu eller nästa vecka. Det skulle ju vara ganska Bolivia om showen är före katalogen är klar.

4 comments:

Maja said...

Haha(ha). Ska hålla tummarna!
Jag tänkte på det här igår och undrade lite när katalogen skulle komma. Jag måste ju få se resultatet.

Cia said...

Åh, jag känner en mannekäng!

Stefan said...

Vill ha bilder!!!!!

神野ミカエル said...

Skicka ett ex abv katalogen till mig! ^^