Wednesday, April 01, 2009

Bolivia-Argentina i bilder

Interikonen Zanetti, stilig som alltid, men idag hängde han inte med.
Tevez, något nedslagen
Zanetti kastar inkast, Maradona står bredvid
Messi och Tevez vid avspark. Många sådana tillfällen blev det.
Messi försökte, men stoppades. Här av två bolivianska spelare
Maxi Rodriguez och Messi såg oroliga ut redan inför andra halvlek
Bolivia festade rejält efter 2-1 målet på straff
Zanetti och Heinze protesterar mot en straff
Initialt hårda tag försvann när den argentinska kämpalusten snabbt brann ut
Liverpools Mascherano tittar högt
Ronaldos lekkamrat i Man U, Carlitos Tevez, rev och slet men förgäves.
Maradona såg uttråkad ut

2 comments:

Albin Selin said...

Fantastiskt bra bilder! För mig blir det bara skit när jag försöker fota idrott (bandy och fotboll).

Robin said...

Hej Mikael, jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Skicka mig ett mail till min e-mail juventusrobin@yahoo.se. Tack!