Tuesday, July 18, 2006

Framme i La Paz


Ok, ni far nu sta ut med att inga ö,ä,å kommer att orkas skrivas. Nu ar jag i alla fall framme i La Paz efter en lang och seg resa over bl a London och Miami. Mina vaskor kom ju sa klart inte fram, men man far ju vara glad for det lilla. Nu kan man ju shoppa lite pa British airways konto.
Annars kanns det lite som man ar bakis, med hojden och allt. La Paz ligger i en gryta med snokladda vulkaner runtomkring. Nan gang ska jag forsoka pallra in ett foto har. Tydligen har Petter, min kollega, efter 2 ars vistelse numera sprungit upp for bergen. Sa om tva ar ska jag kunna gora det samma.
I ovrigt paverkas kroppen pa lite olika satt sags det. Matsmaltningen ar langsammare, hjartat slar snabbare och man gar ner i vikt aven om man ater Burger King (som finns, MacDonalds ar dock utkort).
Men nu ska jag framforallt vila.

No comments: